Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Πως μπορώ να κάνω τα Windows 7 από αγγλικά σε ελληνικά!!!

Αφορμή για την ανάρτηση και ανακάλυψη αυτού του μαθησιακού γεγονότος ήταν για να προσφέρω βοήθεια σε μια φίλη μου (και σε όποιον άλλο δεν ξέρει πως να μετατρέπει από αγγλικά σε ελληνικά τα windows και θέλει να μάθει).

Πριν 3 μέρες λοιπόν καθώς μιλούσα στο msn με μια φίλη μου, μου είπε πως έκανε format τον  υπολογιστή της για να βάλει τα windows 7, αλλά δε θα τα αγόραζε, αλλά θα τα κατέβαζε από τη σχολή (αφού εξάλλου τους τα προσφέρουν δωρεάν). Anyway χτες λοιπόν με παίρνει πάλι τηλέφωνο και με ρωτούσε άμα ήξερα κάποιο τρόπο να αλλάξει τη display γλώσσα των windows από αγγλικά σε ελληνικά γιατί η σχολή της τα έδινε μόνο σε αγγλική έκδοση. Δυστυχώς όμως δεν ήξερα και για να λέμε την αλήθεια δεν ήξερα ότι μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο, μάλλον τώρα που τα λέμε, νομίζω είχα ακούσει κάτι , κάπως, κάποτε αλλά δεν είχα δώσει ποτέ σημασία αφού δεν με ενδιέφερε;-).
Μέχρι τότε νόμιζα πως άμα ήθελα ελληνικά θα έπρεπε να βάλω ελληνικά Windows. Όμως την άκουσα πολύ σίγουρη πως το είχε ακούσει και πως γίνονταν. Έτσι της υποσχέθηκα πως θα μάθω και θα της πω. Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να ρωτήσω στην παρέα μου μήπως το ήξερε κανείς αλλά δεν πήρα κάποια θετική απάντηση. Έτσι μόλις πήγα σπίτι είπα να ρωτήσω το φίλο μου τον google που είναι και ο μόνος μέχρι στιγμής που μου δίνει κάποιες θετικές απαντήσεις. Έψαξα για λίγο αλλά επειδή δεν έχω αξιωθεί ακόοοοομα να μάθω να ψάχνω στο google σωστά δεν βρήκα αμέσως αυτό που ήθελα. Μετά από αρκετούτσικη ώρα λοιπόν στο ψάξιμο, μπορώ να πω πως βρήκα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα.

Καταρχάς ανακάλυψα πως υπάρχει δυνατότητα να αλλάξεις τη γλώσσα του λογισμικού σου από αγγλικά σε ελληνικά αλλά εξαρτάται από τις εκδόσεις των Windows. Με λίγα λόγια, η δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ γλωσσών είναι διαθέσιμη μόνο για 2 από τις 3 εκδόσεις των Windows 7 που υπάρχουν στην κυκλοφορία, την έκδοση Windows 7 Professional  και Windows 7 Home Ultimate και όχι για την Windows 7 Premium. Για καλή μου τύχη η φίλη μου είχε Windows 7 Home Professional αν και με το ψάξιμο βρήκα τρόπο και για τα Windows 7 Home Premium (αλλά θα σας το αναφέρω μάλλον στο επόμενο άρθρο μου).

Έτσι λοιπόν αποφάσισα να γράψω αυτό το άρθρο, ναι μεν γιατί είναι κάτι καινούριο που έμαθα αλλά και για να βοηθήσω όσους άλλους ενδιαφέρονται να μάθουν, έτσι τα βήματα για την υλοποίηση είναι τα εξής:

1)Ξεκινώντας πατάμε Start-->All Programs-->Windows Update εκεί θα σας προτείνουν κάποιες optional updates μια από αυτές είναι και η ελληνική.

2)Επιλέγετε optional updates και επιλέγετε την ελληνική γλώσσα από τη λίστα που θα σας εμφανιστεί.-->OK.


 3) Επιλογή εγκατάσταση της νέας ενημέρωσης.



4)Αφού κατέβει η ενημέρωση θα εγκατασταθεί αυτόματα.

5)Στη συνέχεια πρέπει να την ενεργοποιήσουμε. Start-->Control Panel--> Change display language

6)Στην εικόνα που ανοίγει θα επιλέξουμε τα Ελληνικά.


7)Στη συνέχεια θα πρέπει να κλείσουμε τον υπολογιστή μας αφού αποθηκεύσουμε τα πάντα κάνοντας  Log off now.

Με το που θα ανοίξετε ξανά τον υπολογιστή σας ταρατάν!!  θα είναι τα πάντα στα ελληνικά.

Για ακόμα μια φορά είδα πως πολλές φορές δεν δίνω σημασία σε πολλά απλά αλλά σοβαρά πράγματα που θα με γλίτωναν από πολύ κόπο. Γιατί εδώ συγκεκριμένα, ενώ κάποτε είχα ακούσει κάτι δεν είχα δώσει καθόλου σημασία, με αποτέλεσμα άμα δεν επέμενε η φίλη μου πως υπάρχει δεν θα το έψαχνα καθόλου και αν βρισκόμουν στη θέση της μπορεί και να αγόραζα καινούρια Windows με ελληνική έκδοση.  ΑAA και κάποια στιγμή θα πρέπει να αξιωθώ να μάθω να ψάχνω σωστά στο google. Και αυτό επίσης θα με γλυτώσει από πολύ άσκοπο χρόνο στην αναζήτηση. ;-)

7 σχόλια:

  1. aaa polu kalo einai auto xrusa mou!! tha paw na to dokimasw twra amesws kiolas!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω εχω τα windows 7 home premium.πως θα γινει η αλλαγη απο νορβηγικα σε ελληνικα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ σε ευχαριστω παρα πολυ η βοηθεια σου ηταν παρα πολυ πολυτιμη...Το αλλαξα απο γερμανικα σε ελληνικα μολις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να είσαι πάντα καλά φίλε μου, για τις πραγματικά πολύ χρήσιμες πληροφορίες και οδηγίες σου. Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλε μου αυτο που αλλαζει με αυτον τον τροπο ειναι η γλωσσα εισοδου το προβλημα ομως ειναι η γλωσσα εμφανισης με αυτην τι γινεται??

    ΑπάντησηΔιαγραφή