Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Πως να κάνετε το desktop σας ποιο ξεκούραστο!!!!


Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές κερδίζουν μέρα με τη μέρα όλο και σημαντικότερο ρόλο στη ζωή μας. Έχουν ήδη αλλάξει ριζικά τον τρόπο που ζούμε και δουλεύουμε. Όλα τα σπίτια πλέον έχουν από ένα pc και πολλοί άνθρωποι δουλεύουν πάνω σε αυτό ώρες ατελείωτες.
'Ετσι και εγώ περνάω πολλές ώρες της ημέρας στον υπολογιστή μου, ακούω μουσική βλέπω πολλές ταινίες υπερβολικά μπορώ να πω, "χαζεύω" στο internet με τις ώρες, και το κυριότερο διαβάζω και λύνω εργασίες.'Ομως αυτή η υπερβολική καθημερινή χρήση του Η/Υ, μπορεί να επιφέρει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία μας. Όλοι μπορούμε να αντιληφθούμε, ότι «πολλές ώρες μπροστά από την οθόνη πειράζει στα μάτια».  Έτσι και εγώ γιατί να ξεφύγω από αυτό??? 
Προσωπικά έχω πρόβλημα με τα  μάτια μου και ιδιαίτερα το βραδύ όταν έχει συσσωρευθεί και όλη η κούραση,  πονάνε και θολώνουν.   Φαντάζομαι πολλοί υποφέρουν από αυτό και δεν είμαι μόνο εγώ ;-P Αλλά δεν κάνω και τίποτα για αυτό και ας λένε πως πρέπει να κάνουμε συχνά διαλείμματα όταν δουλεύουμε στον υπολογιστή, εγώ προσωπικά ακόμα και στα διαλείμματα ανάμεσα στο διάβασμα ξεκουράζομαι χαζεύοντας στο pc;-)



Πρόσφατα καθώς "χάζευα" στο internet έπεσα πάνω σε ένα άρθρο εντελώς τυχαία που έλεγε:  
Αξιοποιήστε την εφαρµογή F.Lux για να... χαρίσετε στην οθόνη σας τη δυνατότητα αυτόµατης αυξοµείωσης της χρωµατικής έντασης βάσει της ώρας της ηµέρας και της γεωγραφικής σας θέσης!
Στην αρχή δε κατάλαβα αμέσως γιατί πρόκειται αλλά μου φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρων και άνοιξα να το διαβάσω. Έτσι ανακάλυψα πως το F.Lux είναι ένα δωρεάν πρόγραμμα που ρυθμίζει τη φωτεινότητα και το χρώμα της οθόνης του υπολογιστή αυτόματα ανάλογα με την ώρα της ημέρας. Δεν χρειάζεται να εγκαταστήσετε οποιοδήποτε πρόσθετο υλικό. Λαμβάνει δεδομένα από τη θέση του ήλιου και έτσι τα χρώματα είναι “ζεστά” το βράδυ και έντονα την ημέρα. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε γιατί κάνει την οθόνη ποιο ξεκούραστη για τα μάτια, σας κάνει να κοιμάστε καλύτερα ειδικά άμα πέσετε για ύπνο μόλις κλείσετε το pc σας, ή γιατί θα κάνει τον υπολογιστή σας απλά να φαίνεται ποιο όμορφος.

Με αυτά που διάβασα το βρήκα ιδιαίτερα χρήσιμο και έσπευσα να το κατεβάσω και να το δοκιμάσω και μπορώ να πω πως μου άρεσε αρκετά. Δεν δυσκολεύτηκα καθόλου με την εφαρμογή αφού τα βήματα ήταν πολύ συγκεκριμένα και απλά. Το μόνο που έκανα ήταν να το εγκαταστήσω και να ρυθμίσω σε πια περιοχή βρίσκομαι  και όλα τα άλλα τα έκανε το F.Lux αυτόματα.
Πραγματικά δε περίμενα πως υπάρχει μια τέτοια εφαρμογή και πιστεύω πως είναι πολύ αποτελεσματική για ανθρώπους που έχουν συνηθίσει να εργάζονται πολλές ώρες στο pc. Το έχω εγκαταστήσει εδώ και λίγες μέρες και έχω είδη καταλάβει μεγάλη διαφορά στη ποιότητα διαβάσματος μου στο pc, πιστεύω θα σας αρέσει και σας πάρα πολύ.

Έτσι παρακάτω σας επισυνάπτω το link που μπορείτε να το κατεβάσετε, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να το εγκαταστήσετε και να ρυθμίσετε που βρίσκεστε  και αφήστε το F.Lux να φροντίζει για εσάς.

Το link είναι: http://www.stereopsis.com/flux/

Τα βήματα για τη ρύθμισή είναι τα εξής:

1)Αρχικά ανοίγετε την εφαρμογή

Εδώ βλέπετε τη θέση του ηλίου κάθε στιγμή.

2)Επιλέξτε την επιλογή Change Settings-->Change-->Locate


 3)Έπειτα θα σας ανοίξει το site όπως φαίνεται παρακάτω:

Επιλέγετε τη χώρα και την πόλη και σας εμφανίζει τις συντεταγμένες σας, αντιγράφετε αυτές μέσα στο προηγούμενο παράθυρο πατάτε  ok και όλα είναι έτοιμα. Πλέον θα έχετε μια πιο ωραία και ξεκούραστη οθόνη, αφήνοντας το F.Lux να φροντίζει τα μάτια σας!!!

1 σχόλιο: