Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Αποκατάσταση χαμένων ή διαγραμμένων αρχείων

Χάσατε κάποιο αρχείο ή φάκελο πρόσφατα και δε ξέρετε τι να κάνετε ?? Και όμως υπάρχει λύση να το πάρετε πίσω. Αυτό το πρόβλημα αντιμετώπισα και εγώ  τελευταία. Γιατί δεν είναι λίγες οι φορές (φαντάζομαι έχει συμβεί σε όλους σας) έτσι και εγώ έκανα μια μέρα μια εργασία σε  C, έγραφα κώδικα και δοκίμαζα διάφορες λύσεις σε διαφορετικά αρχεία. Κάποια στιγμή που είχα φτάσει σε πολύ καλό επίπεδο στη δουλειά μου έσβησα τα παλιά αντίγραφα (έχοντας μεγάλη αυτοπεποίθηση πως τίποτα δε μπορεί να μου συμβεί) και ξαφνικά εκεί που δούλευα πάνω σε κάτι τελευταίες αλλαγές κάτι άλλαξα και δεν μου δούλευε τίποτα. Πανικοβλήθηκα!!!! Δε μπορεί να μου συμβαίνει αυτό σκέφτηκα!! Και τι να κάνω ΤΩΡΑΑΑ??? Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα είναι να προσπαθήσω όσο έχω ακόμα χρόνο μέχρι τη παράδοση της εργασίας να βρω το λάθος μου, αλλά μάταια πάνω στην σύγχυση μου ότι και να άλλαζα έκανα τα πράγματα χειρότερα. 
Έτσι προσπάθησα να ηρεμήσω και να σκεφτώ καμία ποιο αποτελεσματική λύση. Έτσι λοιπόν για να μη σας τα πολυλογώ σκέφτηκα να ψάξω να βρω που πάνε τα αρχεία αφού διαγραφούν γιατί σκέφτηκα πως δεν μπορούν να χάνονται έτσι απλά (τουλάχιστον αυτό ήθελα να πιστεύω πριν χαθούν όλες μου οι ελπίδες).
Έτσι έψαξα ως συνήθως στο internet μήπως και υπάρχει κάποιος τρόπος να πάρω τα διαγραμμένα μου αρχεία πίσω.  Και ναι εκεί προς μεγάλη μου χαρά και έκπληξη βρήκα μια σειρά από βήματα που με βοήθησαν να βρω τα αρχεία μου μέσα από ένα αντίγραφο ασφαλείας. 
 Έτσι αποφάσισα να δημοσιεύσω τα βήματα που ακολούθησα έτσι ώστε να σας βοηθήσω και σας γιατί μπορεί να υπάρξει κάποιος ανά πάσα στιγμή  που  μπορεί να αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα.

Καταρχήν για να επαναφέρετε ένα αρχείο από αντίγραφο ασφαλείας, πρέπει πρώτα να βεβαιωθείτε ότι το μέσο ή η μονάδα δίσκου όπου έχει αποθηκευθεί το αντίγραφο ασφαλείας είναι διαθέσιμα.(Ευτυχώς στη περίπτωσή μου ήτανε.)

Έπειτα ακολουθήστε τα βήματα που σας παραθέτω:
  
            1. Πηγαίνετε στο κουμπί έναρξη-->Πίνακας ελέγχου-->Σύστημα και συντήρηση -->Κέντρο αντιγράφων ασφαλείας και επαναφοράς -->"Επαναφορά αρχείων"  

       2. Κάντε κλικ στην επιλογή Επαναφορά των αρχείων μου και ακολουθήστε τα βήματα του οδηγού.

 Έτσι θα ανακτήσετε πίσω ότι αρχείο έχετε χάσει.

       Τώρα αν δεν έχετε ενεργοποιήσει την επιλογή των αντιγράφων ασφαλείας καλό είναι να το κάνετε   πριν χάσετε κάτι σημαντικό και τραβάτε τα μαλλιά σας.  Για να ενεργοποιήσετε το αντίγραφο ασφαλείας ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα: 
           
            1. Πηγαίνετε στο κουμπί έναρξη-->Πίνακας ελέγχου--> Σύστημα και συντήρηση-->Κέντρο αντιγράφων ασφαλείας και επαναφοράς -->"Αντίγραφα ασφαλείας αρχείων"

      2 .Επιλέγετε που θέλετε να γίνει αποθήκευση του αντιγράφου ασφαλείας.


 Ελπίζω η δημοσίευσή μου να σας φανεί πολύ χρήσιμη γιατί δεν μπορώ να φανταστώ μεγαλύτερη ανακούφιση από όταν βρίσκεις ένα πολύ σημαντικό αρχείο που είχες χάσει και ειδικά άμα έχεις κουραστεί ιδιαίτερα για να το φτιάξεις.

2 σχόλια: