Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Εκτύπωση από λαπτοπ ασύρματα σε εκτυπωτή

Πρόσφατα αγόρασα ένα καινούριο laptop στο οποίο δουλεύω και κάνω πολλές από τις εργασίες μου.
Σε κάποιες από αυτές τις εργασίες οι καθηγητές μας ζητάνε να τους τις παραδίνουμε εκτυπωμένες.
Παλιότερα είχα έναν υπολογιστή και τον είχα συνδεδεμένο με τον εκτυπωτή μου μέσω καλωδίου και εκτύπωνα κανονικά τις εργασίες μου χωρίς κανένα πρόβλημα. Τώρα με το νέο μου Laptop επειδή σχεδόν ποτέ δεν το έχω σε ένα σημείο μου δημιουργήθηκε η ανάγκη να μάθω να εκτυπώνω από το laptop μου ασύρματα για να μην μπαίνω συνέχεια στη διαδικασία να συνδέω και να  αποσυνδέω το laptop μου από τον εκτυπωτή.
 Έτσι έψαξα στο internet  και πειραματίζοντας και μόνη μου κατάφερα να μάθω να εκτυπώνω από το laptop μου ασύρματα. Πιστεύω πως θα ενδιαφέρει πάρα πολλούς η διαδικασία γιατί  πλέον είναι πολύ λίγοι εκείνοι που έχουν ένα μόνο pc και πολλοί αυτοί που έχουν ασύρματο δίκτυο.
 Παρακάτω  σας παραθέτω τα βήματα ένα ένα για να υλοποιήσετε μια τέτοια ασύρματη σύνδεση:

1. Συνδεθείτε στον υπολογιστή με τον οποίο είναι συνδεδεμένος ο εκτυπωτής σας.

2. Πηγαίνετε στο κουμπί Έναρξη μετά Πίνακα ελέγχου και ανοίξτε το Δίκτυο και Internet. Στην επιλογή Κέντρο δικτύου και κοινής χρήσης κάντε κλικ στην επιλογή ρυθμίσεων κοινής χρήσης αρχείων. 

3. Κάντε κλικ στο βέλος  επάνω για να αναπτυχθεί το τρέχον προφίλ δικτύου.

4.  Στην ενότητα Κοινή χρήση εκτυπωτών, επιλέξτε Ενεργοποίηση της κοινής χρήσης εκτυπωτών και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση αλλαγών. Αν σας ζητηθεί κωδικός πρόσβασης διαχειριστή ή επιβεβαίωση, πληκτρολογήστε τον κωδικό πρόσβασης ή παρέχετε την επιβεβαίωση.

Υπάρχει όμως περίπτωση η κοινή χρήση με προστασία κωδικού πρόσβασης να είναι ήδη ενεργοποιημένη τότε μόνο τα άτομα που διαθέτουν ένα λογαριασμό χρήστη και έναν κωδικό πρόσβασης στον υπολογιστή σας θα μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στον εκτυπωτή σας.  Έτσι για να έχετε πρόσβαση στον εκτυπωτή από οποιονδήποτε υπολογιστή στο δίκτυο, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Πηγαίνετε στο κουμπί Έναρξη μετά Πίνακα ελέγχου και ανοίξτε το Δίκτυο και Internet.  Στο πεδίο "Κέντρο δικτύου και κοινής χρήσης", κάντε κλικ στην επιλογή Προβολή υπολογιστών και συσκευών του δικτύου. 

2.Κάντε διπλό κλικ στο εικονίδιο για τον υπολογιστή στον οποίο είναι συνδεδεμένος ο εκτυπωτής.

3.Κάντε διπλό κλικ στο εικονίδιο για τον εκτυπωτή. Τα Windows θα προσθέσουν αυτόματα τον εκτυπωτή στον υπολογιστή σας και θα εγκαταστήσουν το πρόγραμμα οδήγησης του εκτυπωτή.

Αυτά!! Ελπίζω τα βήματα που σας έγραψα να είναι αναλυτικά και κατανοητά και...... Καλές εκτυπώσεις!!!

2 σχόλια: