Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Πως να δημιουργείτε μια εικόνα χωρίς print screen!!!

Πρόσφατα ανακάλυψα μια νέα εφαρμογή που προσφέρουν τα vista και τα windows 7. Μια εφαρμογή που σε βοηθάει να δημιουργήσεις μια εικόνα ενός παραθύρου που έχεις ανοίξει ακόμα και να φτιάξεις ένα στιγμιότυπο της επιφάνειας εργασίας σου. Αφορμή για την αναζήτηση και τέλος ανακάλυψη αυτής της εφαρμογής στάθηκε το γεγονός πως το laptop μου δεν δέχεται την εντολή alt + Prt Sc με αποτέλεσμα να μην μπορώ να φτιάξω εικόνες και τώρα με τα μαθησιακά γεγονότα χρειάστηκε ιδιαίτερα.
Παλιότερα όταν χρειάζονταν να κάνω μια εικόνα print screen άλλαζα υπολογιστή αποθήκευα την εικόνα και γυρνούσα στο laptop μου και συνέχιζα τη δουλειά μου.
Έτσι μια μέρα ήμουν στο σπίτι μιας φίλη μου και δουλεύαμε πάνω σε μια εργασία έτσι κάποια στιγμή χρειάστηκε να αποθηκεύσουμε ένα παράθυρο σε μορφή εικόνας και της είπα πως το laptop μου δεν δέχεται την εντολή print screen και πως δεν μπορούσα να το κάνω από εδώ. Έτσι προς έκπληξή μου μου είπε πως και η ίδια έχει το ίδιο πρόβλημα αλλά ότι χρησιμοποιεί ένα πρόγραμμα των windows την εφαρμογή Εργαλείο αποκομμάτων και μου έδειξε που βρίσκετε. Έτσι και εγώ παρακάτω σας δείχνω που ακριβώς βρίσκετε, έτσι ώστε να το ανακαλύψετε και εσείς ;-)
Λοιπόν τα βήματα είναι τα εξής:

1) Έναρξη --> Όλα τα προγράμματα --> Βοηθήματα -->  Εργαλείο αποκομμάτων

2) Θα σας ανοίξει ένα εικονίδιο αυτής της μορφής:


3) Πλέον μπορείτε να κόβετε τη φώτο που θέλετε σε όποιο σημείο θέλετε απλά κλικάρωντας και σύροντας το ποντίκι. Αφού κοπεί έχει και δυνατότητα τροποποίησης με διάφορα εργαλεία ζωγραφικής.
Το παράθυρο τροποποίησης μαζί με ένα παράδειγμα θα είναι κάπως έτσι:


4) Save as και η εικόνα σας είναι έτοιμη.

Το εργαλείο αποκομμάτων είναι πολύ απλό αλλά μπορεί να σας φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο ειδικά άμα αντιμετωπίζετε παρόμοιο πρόβλημα με εμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου