Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Πώς να βάλω βίντεο του Youtube στο blog μου?

Πρόσφατα έμαθα πώς να βάζω videakia από το youtube στο blog μου!!  Όλα άρχισαν καθώς κοίταζα και διάβαζα κάποια από τα blog μας, είδα μερικά που είχαν κάποια videakia αναρτημένα, μου άρεσε πολύ και μου κίνησε την περιέργεια να μάθω και εγώ πως να το κάνω για να βάζω και εγώ στο blog μου video αν ποτέ χρειαστεί.
Έτσι έψαξα στο internet να βρω οδηγίες. Μέσα από εκεί βρήκα πολύ κατατοπιστικές οδηγίες, τις δοκίμασα και έβαλα το πρώτο μου video στο blog (το έχω βάλει στο τέλος του κειμένου μετά τις οδηγίες).
Επειδή πιστεύω πως θα ενδιαφέρει πολλούς ακόμα, παρακάτω σας αναφέρω τα βήματα που χρησιμοποίησα για  να μπορέσετε και εσείς άμα θέλετε να το υλοποιήσετε:

Αφού βρείτε το Videaki που σας αρέσει, ακριβώς κάτω από το video υπάρχει η επιλογή ενσωμάτωση. Αφού το πατήσετε θα εμφανιστεί ο κώδικας, αντιγράψτε τον.
Έπειτα αφού δημιουργήσετε  ένα καινούριο θέμα στο blog  πηγαίνετε  στο σημείο στο οποίο πληκτρολογούμε το κείμενό μας.  Για να εισάγετε το βίντεο θα πρέπει να έχετε επιλέξει την επεξεργασία Html (βρίσκεται στην πάνω δεξιά γωνία του κειμενογράφου σας, δίπλα στη Σύνθεση).Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε είναι να κάνετε επικόλληση τον κώδικα που αντιγράψατε παραπάνω από το βίντεο του youtube.
Έτσι θα εμφανιστεί το videaki που θέλετε και είστε πλέον έτοιμοι να κάνετε τη δημοσίευση. Τόσο απλά!!!  Ελπίζω να σας βοήθησα!! Να και το παράδειγμα που σας έλεγα για να σας δείξω ότι δουλεύει…………..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου