Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Πως να επιταχύνετε τον υπολογιστή σας όταν η μνήμη του είναι περιορισμένη.

Τον τελευταίο καιρό ο υπολογιστής μου αργούσε αρκετά και έψαχνα ένα τρόπο να τον επιταχύνω. Χτες καθώς συζητούσα το πρόβλημα μου ένας φίλος μου, μου πρότεινε να χρησιμοποιήσω το ReadyBoost λέγοντάς μου πως είναι σχεδιασμένο να παρέχει βοήθεια όταν η μνήμη του υπολογιστή εξαντλείται και πολλά άλλα τέτοια αλλά μόνο αυτό συγκράτησα;-) Η αλήθεια είναι πως δε κατάλαβα τίποτα από όσα μου είπε.
Έτσι όταν πήγα σπίτι σκέφτηκα να ψάξω στο internet μήπως και βρω πιο κατατοπιστικές πληροφορίες για αυτό το ReadyBoost που μου πρότεινε. Έτσι λοιπόν αφού ήξερα ακριβώς για τι να ψάξω δεν άργησα να βρω πληροφορίες για αυτό. Πάλι καλά γιατί άμα έπρεπε να ψάξω από την αρχή γενικά, με τον τρόπο που ψάχνω στο internet ακόμα θα έψαχνα χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Παρακάτω λοιπόν σας αναφέρω χαρακτηριστικά τη ακριβώς κάνει το ReadyBoost και πως να το χρησιμοποιήσετε αν θέλετε ο υπολογιστής σας να πάει ποιο γρήγορα γιατί η περιορισμένη μνήμη μπορεί να καθυστερεί τη λειτουργία του υπολογιστή σας, καθώς τα Windows, που χρειάζονται ένα σημείο για να αποθηκεύουν δεδομένα, στρέφονται στο σκληρό δίσκο. 

Είναι σημαντικό να σας αναφέρω πως το ReadyBoost χρησιμοποιεί τον αποθηκευτικό χώρο  USB flash drives για να επιταχύνει τη χρήση του υπολογιστή, τοποθετώντας προσωρινά σε αυτά δεδομένα που υπάρχουν και στους δίσκους. Το ReadyBoost είναι αποδοτικό λόγω του ότι τα USB flash drives είναι ταχύτερα από τους σκληρούς δίσκους στην ανάγνωση δεδομένων σε τυχαία σειρά (οι σκληροί δίσκοι, αντίθετα, είναι καλύτεροι στην ανάγνωση δεδομένων σε ακολουθία). 
Μια άλλη σημαντική παρατήρηση που πρέπει να σας επισημάνω είναι πως για να σας βοηθήσει όντως αυτή η λειτουργία στην επιτάχυνση του υπολογιστή σας είναι να χρησιμοποιήσετε ένα USB flash drive με αξιοποιήσιμο χώρο άνω των 512MB.

Τώρα για να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία αυτή θα πρέπει:
1) Εισάγετε το USB flash drive σας
2) Μεταβείτε  στο  “Υπολογιστής”, δεξί κλικ στο εικονίδιο του USB flash drive διαλέξτε Ιδιότητες >ReadyBoost και κάντε κλικ στο “Να χρησιμοποιηθεί αυτή η συσκεή”.



Προς το παρών αυτό με βοήθησε αρκετά ελπίζω να βοηθήσει και όσους έχουν παρόμοιο πρόβλημα. 

Για ακόμα μια φορά βλέπω πως ενδιαφέρομαι μόνο όταν πραγματικά καταλαβαίνω πως δε πάει άλλο ή θα ενδιαφερθώ ή θα καταστραφεί το pc μου ;-) και για μια ακόμα φορά προσπαθώ να βρω μια εύκολη και γρήγορη λύση ρωτώντας αντί να κάτσω να ψάξω μόνη μου, αν και δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό (αν και συγκεκριμένα εδώ δε βοήθησε πολύ ;-P)


1 σχόλιο: