Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Πως να προσαρμόζετε μη συμβατούς υπότιτλους με το BS.Player PRO!!!!

Κάποια στιγμή σήμερα σε ένα διάλειμμα ανάμεσα στα μαθήματα αρχίσαμε με τη παρέα μου να μιλάμε για κάποιες νέες ταινίες που έχουμε δει. Πάνω στη συζήτηση μια κοπέλα μου είπε για μια ταινία που θέλει να δει και δεν μπορεί γιατί δεν συμβαδίζουν οι υπότιτλοι. Τότε εγώ της πρότεινα το πρόγραμμα subtitles modifier  που είχα αναφέρει και σε παλιότερη ανάρτηση μου στο blog που προσφέρει συγχρονισμό υποτίτλων με τη ταινία. Η ανάρτηση για το συγκεκριμένο πρόγραμμα βρίσκετε εδώ: http://bit.ly/99UneK
Anyway εκείνη την ώρα ένα άλλο παιδί ακούγοντας τη συνομιλία μας με διέκοψε λέγοντάς μου πως αυτό το πράγμα προσφέρει και το πρόγραμμα BS.Player PRO.
Αν και εγώ προσωπικά χρησιμοποιούσα αυτό το πρόγραμμα για αρκετό καιρό παλιότερα δεν είχα προσέξει ποτέ ή καλύτερα δεν είχα ψάξει για μια τέτοια εφαρμογή γιατί δεν πίστευα πως μπορεί να μου την προσφέρει ήδη. Και όταν αντιμετώπιζα παρόμοιο πρόβλημα είχα ρωτήσει και μου είχαν προτείνει το πρόγραμμα subtitles modifier. Ποιος ξέρει άμα το έψαχνα μόνη μου ίσως να το είχα ανακαλύψει και στο  BS.Player PRO. Αλλά δε πειράζει γιατί σίγουρα μια γνώση παραπάνω δεν πάει χαμένη και το subtitles modifier εξάλλου είναι ολόκληρο πρόγραμμα και σίγουρα προσφέρει πολύ περισσότερα πράγματα αρκεί να βρω χρόνο να το ψάξω για να τα ανακαλύψω.
Τέλος πάντων για να μην πολυλογώ τον ρώτησα πως να το κάνω και μου είπε τα δυο απλά βήματα.

Αν η ταινία πηγαίνει λίγο ποιο πριν από τον υπότιτλο μπορούμε να την φέρουμε ποιο μπροστά ώστε να συμβαδίσει με τον υπότιτλο πατώντας shift και δεξί βελάκι ενώ αν τρέχει σε σχέση με τον υπότιτλο την φέρνουμε ποιο πίσω με το shift και αριστερό βελάκι. Κάθε φορά που πατάμε το shift και ένα από τα βελάκια ο υπότιτλος μετακινείτε κατά ένα δευτερόλεπτο και ανάλογα πόσα δευτερόλεπτα θες να τον μετακινήσεις πατάς συνεχόμενα το shift και ένα από τα βελάκια.

Έτσι και εγώ πήγα σπίτι και το δοκίμασα και όντως δούλευε, τόσο απλά και εύκολα.
Κατά πάσα πιθανότητα αν και πλέον δεν χρησιμοποιώ το  BS.Player PRO σαν κύριο πρόγραμμα για ταινίες, τώρα κάθε φορά που θα έχω κάποιο αντίστοιχο πρόβλημα με υπότιτλους θα το προτιμώ γιατί είναι ποιο άμεσο και ποιο εύκολο από το subtitles modifier γιατί εκεί πρέπει να ξέρεις ακριβώς το  χρόνο που διαφέρουν οι υπότιτλοι από την ταινία, ενώ εδώ απλά το βρίσκεις με δοκιμές γιατί σου επιτρέπει να παίζει η ταινία ταυτόχρονα.
Anyway εγώ σας παρουσίασα και τα δυο προγράμματα (σε παλιότερη ανάρτηση και τώρα), εσείς χρησιμοποιείται όποιο σας βολεύει και σας αρέσει καλύτερα!!!

1 σχόλιο: